Allergedachtenisavond op kerkhof Overweersepolderdijk

Op het historische en gerestaureerde kerkhof aan de Overweersepolderdijk 24 in Purmerend vindt op zaterdagavond 29 oktober a.s. de jaarlijks terugkerende Allergedachtenisavond plaats. Een sfeervolle avond voor uw herinneringen. De toegang is vrij en de poort staat open van 18.00 uur tot 21.00 uur. Let Op: Het tijdstip is vervroegd naar 18.00 uur.

Dit JAAR is het thema ‘Liefde is oneindig’

Het oude monumentale kerkhof is voor deze gelegenheid weer sfeervol aangekleed met lichtjes, fakkels en vuren. Mijmer in de beslotenheid van het duister over geleefd leven. U kunt een lichtje aansteken, een boodschap of wensen schrijven, een naam leggen of gewoon genieten van de aankleding.

Bij de vlinderboom wordt gezongen door een aantal leden van Noord-Hollands selectiekoor. En ook aan de poort wordt u ontvangen met muziek.

Iedereen is welkom om te gedenken en te herinneren. Voor meer informatie: www.kerkhofoverweersepolderdijk.nl of bel met 06 – 21 23 35 33.